Wybieramy projekt malowania przemyskich autobusów MZK
Można już głosować w ankiecie "Kolorostyka autobusów miejskich" na projekt malowania autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Przemyślu. Ankieta do głosowania udostępniona jest od dnia 15 lipca do 15 sierpnia na specjalnie utworzonej przez Urząd Miasta stronie http://www.kolorystykaautobusow.pl/ . Można na bieżąco śledzić wyniki głosowania.
Na stronie zaprezentowanych jest 15 wzorów malowania przedstawionych przez:
- Forum Rozwoju Przemyśla – 5 projektów;
- Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Przemyślu – 4 projekty;
- Stowarzyszenie Młody Przemyśl – 3 projekty;
- Pana Łukasza Masłyka – 3 projekty
Celem ankiety jest uzyskanie opinii mieszkańców Przemyśla na temat najbardziej pożądanej kolorystyki miejskich autobusów. Jej organizatorem jest „Miejski Zakład Komunikacji” w Przemyślu przy współpracy z Urzędem Miasta Przemyśla i Stowarzyszeniem „Forum Rozwoju Przemyśla”
Prace można też zobaczyć na stronach współorganizatorów:
- Urzędu Miasta – www.przemysl.pl
- Miejskiego Zakładu Komunikacji – www.mzk.przemysl.pl
- Stowarzyszenia Forum Rozwoju Przemyśla – www.frp.com.pl
Przypominamy o celach akcji zainicjowanej przez Forum Rozwoju Przemyśla:
- Ujednolicenie kolorystyki autobusów komunikacji miejskiej, która powinna być oryginalna i mogłaby stanowić wizytówkę przewoźnika i miasta. Szczegółowe powody zostały określone w artykule „Pomalujmy przemyskie autobusy” na stronie internetowej Stowarzyszenia.
- Promocja miejskiej komunikacji autobusowej jako środka komunikacji sprzyjającego zmniejszeniu ruchu ulicznego i emisji spalin, szczególnie w zabytkowej części miasta.
- Rozpowszechnienie kampanii reklamowej „Miasto Turystyczne – Twierdza Przemyśl” realizowanej przez Gminę Miejską Przemyśl, poprzez umieszczenie logo „Miasta Turystycznego – Twierdza Przemyśl” na ścianach autobusu.
Stowarzyszenie Forum Rozwoju Przemyśla gorąco zachęca do udziału w głosowaniu. Im większe zainteresowanie mieszkańców ankietą, tym większy jej obiektywizm i argumenty za wprowadzeniem w życie wyboru głosujących. Prosimy o rozpropagowanie idei konkursu i nakłanianie do udziału w głosowaniu jak największej ilości znajomych.