Prezes MZK w Przemyślu: myślimy o wprowadzeniu jednakowej kolorystyki autobusów

Obecnie jeżdżące po ulicach Przemyśla autobusy mają różne barwy. Głównym tego powodem jest wysłużony, od lat nie zmieniany tabor oraz to, że w ostatnich latach miasto sprowadziło używane pojazdy z niemieckiego Paderborn. Stąd jeżdżące do dzisiaj po ulicach Przemyśla reklamy niemieckich firm.

Opracowanie wspólnej kolorystyki zaproponowało Forum Rozwoju Przemyśla. Luźna grupa młodych pasjonatów przemyskich inwestycji. Twierdzą, że okazją do tego, może być zaplanowany na lato zakup dwunastu nowych autobusów i generalny remont kilku innych.

Podobne plany już od dawna ma też MZK.

- Kolorystyka to jeden z elementów strategii marketingowej. Do niedawna nasze autobusy były pomalowane na czerwono z żółtymi elementami i tak prawdopodobnie zostanie. Nowe autobusy, które trafią do nas na przełomie lipca i sierpnia, przyjadą do nas już odpowiednio pomalowane – mówi Janusz Fudała, prezes MZK w Przemyślu.