Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plany zachodniej obwodnicy Przemyśla
Uważam, iż droga powinna prowadzić od samej autostrady, a potem poniżej przepławki w Ostrowie. W ten sposób rozwiążemy temat mostu w okolicy ul Rzecznej i poprawimy komunikację z resztą kraju. Obecna droga przez Orły jest niewystarczająca, ciągłe zwężenia, wysepki, ograniczenia, kontrole policji i prawie codzienne wypadki.
(08-07-2021, 21:32)Kostek napisał(a): Garść informacji o wstępnych wariantach zachodniej obwodnicy Przemyśla: https://frp.com.pl/znamy-wstepne-wariant...n-179.html

Witam, z tych wariantów najbardziej udany i funkcjonalny dla miasta według mnie byłby nowy, bazujący na  wariancie nr 4, z dwoma mostami drogowymi jeden w okolicach Hurka a drugi w Tarnawcach, z tym że trasa omijałaby Lipowicę, Węgierską i Prałkowce a poprowadzona zostałaby do ronda na Słowackiego. Stamtąd można udać się we wszystkich kierunkach zarówno na Malhowice, Medykę, autostradę jak i do centrum miasta. Ograniczyłoby to wyburzenia budynków i dobrze skomunikowało miasto z każdej strony. Nawet wszystko fajnie pasuje uwzględniając to że remontowana jest droga na Medykę a na rondzie na Słowackiego brakuje jednego zjazdu. Zastanawiam się tylko czy lepszym rozwiązaniem byłby początek obwodnicy za zjazdem z autostrady czy przed Żurawicą, z jednej strony w stronę Hurka a z drugiej w stronę Kuńkowiec i Tarnawiec. Szkoda że nie zaproponowano takiego rozwiązania no ale czekamy na dalsze modyfikacje przedstawione przez projektantów. Kwestia jest także kosztów obwodnicy, niestety z tym trzeba się też liczyć, co ogranicza mozliwości modyfikacji trasy jej przebiegu. Czy ktoś zna szacunkowe koszty każdego z wariantów obwodnicy?
(03-09-2021, 9:33)Altair napisał(a):
(08-07-2021, 21:32)Kostek napisał(a): Garść informacji o wstępnych wariantach zachodniej obwodnicy Przemyśla: https://frp.com.pl/znamy-wstepne-wariant...n-179.html

Witam, z tych wariantów najbardziej udany i funkcjonalny dla miasta według mnie byłby nowy, bazujący na  wariancie nr 4, z dwoma mostami drogowymi jeden w okolicach Hurka a drugi w Tarnawcach, z tym że trasa omijałaby Lipowicę, Węgierską i Prałkowce a poprowadzona zostałaby do ronda na Słowackiego. Stamtąd można udać się we wszystkich kierunkach zarówno na Malhowice, Medykę, autostradę jak i do centrum miasta. Ograniczyłoby to wyburzenia budynków i dobrze skomunikowało miasto z każdej strony. Nawet wszystko fajnie pasuje uwzględniając to że remontowana jest droga na Medykę a na rondzie na Słowackiego brakuje jednego zjazdu. Zastanawiam się tylko czy lepszym rozwiązaniem byłby początek obwodnicy za zjazdem z autostrady czy przed Żurawicą, z jednej strony w stronę Hurka a z drugiej w stronę Kuńkowiec i Tarnawiec. Szkoda że nie zaproponowano takiego rozwiązania no ale czekamy na dalsze modyfikacje przedstawione przez projektantów. Kwestia jest także kosztów obwodnicy, niestety z tym trzeba się też liczyć, co ogranicza mozliwości modyfikacji trasy jej przebiegu. Czy ktoś zna szacunkowe koszty każdego z wariantów obwodnicy?

Uważam że nie ma co się ograniczać do 2 mostów. Można ich wybudować więcej. Ku chwale naszego wielkiego grodu...
(03-09-2021, 22:45)adamw napisał(a):
(03-09-2021, 9:33)Altair napisał(a):
(08-07-2021, 21:32)Kostek napisał(a): Garść informacji o wstępnych wariantach zachodniej obwodnicy Przemyśla: https://frp.com.pl/znamy-wstepne-wariant...n-179.html

Witam, z tych wariantów najbardziej udany i funkcjonalny dla miasta według mnie byłby nowy, bazujący na  wariancie nr 4, z dwoma mostami drogowymi jeden w okolicach Hurka a drugi w Tarnawcach, z tym że trasa omijałaby Lipowicę, Węgierską i Prałkowce a poprowadzona zostałaby do ronda na Słowackiego. Stamtąd można udać się we wszystkich kierunkach zarówno na Malhowice, Medykę, autostradę jak i do centrum miasta. Ograniczyłoby to wyburzenia budynków i dobrze skomunikowało miasto z każdej strony. Nawet wszystko fajnie pasuje uwzględniając to że remontowana jest droga na Medykę a na rondzie na Słowackiego brakuje jednego zjazdu. Zastanawiam się tylko czy lepszym rozwiązaniem byłby początek obwodnicy za zjazdem z autostrady czy przed Żurawicą, z jednej strony w stronę Hurka a z drugiej w stronę Kuńkowiec i Tarnawiec. Szkoda że nie zaproponowano takiego rozwiązania no ale czekamy na dalsze modyfikacje przedstawione przez projektantów. Kwestia jest także kosztów obwodnicy, niestety z tym trzeba się też liczyć, co ogranicza mozliwości modyfikacji trasy jej przebiegu. Czy ktoś zna szacunkowe koszty każdego z wariantów obwodnicy?

Uważam że nie ma co się ograniczać do 2 mostów. Można ich wybudować więcej. Ku chwale naszego wielkiego grodu...

Ważne jest aby miasto i okolice miały dobrze rozwiązany układ komunikacyjny a nie dużą liczbę mostów. W tym rozwiązaniu co proponuję mielibyśmy prawdziwą obwodnicę a nie drogę obwodową poprowadzoną przez miasto jak to jest obecnie. Wiem na Rzecznej most jest potrzebny ale nie mieszajmy w to obwodnicy miasta bo wyjdzie z całego projektu parodia...
(07-09-2021, 14:52)Altair napisał(a):
(03-09-2021, 22:45)adamw napisał(a):
(03-09-2021, 9:33)Altair napisał(a):
(08-07-2021, 21:32)Kostek napisał(a): Garść informacji o wstępnych wariantach zachodniej obwodnicy Przemyśla: https://frp.com.pl/znamy-wstepne-wariant...n-179.html

Witam, z tych wariantów najbardziej udany i funkcjonalny dla miasta według mnie byłby nowy, bazujący na  wariancie nr 4, z dwoma mostami drogowymi jeden w okolicach Hurka a drugi w Tarnawcach, z tym że trasa omijałaby Lipowicę, Węgierską i Prałkowce a poprowadzona zostałaby do ronda na Słowackiego. Stamtąd można udać się we wszystkich kierunkach zarówno na Malhowice, Medykę, autostradę jak i do centrum miasta. Ograniczyłoby to wyburzenia budynków i dobrze skomunikowało miasto z każdej strony. Nawet wszystko fajnie pasuje uwzględniając to że remontowana jest droga na Medykę a na rondzie na Słowackiego brakuje jednego zjazdu. Zastanawiam się tylko czy lepszym rozwiązaniem byłby początek obwodnicy za zjazdem z autostrady czy przed Żurawicą, z jednej strony w stronę Hurka a z drugiej w stronę Kuńkowiec i Tarnawiec. Szkoda że nie zaproponowano takiego rozwiązania no ale czekamy na dalsze modyfikacje przedstawione przez projektantów. Kwestia jest także kosztów obwodnicy, niestety z tym trzeba się też liczyć, co ogranicza mozliwości modyfikacji trasy jej przebiegu. Czy ktoś zna szacunkowe koszty każdego z wariantów obwodnicy?

Uważam że nie ma co się ograniczać do 2 mostów. Można ich wybudować więcej. Ku chwale naszego wielkiego grodu...

Ważne jest aby miasto i okolice miały dobrze rozwiązany układ komunikacyjny a nie dużą liczbę mostów. W tym rozwiązaniu co proponuję mielibyśmy prawdziwą obwodnicę a nie drogę obwodową poprowadzoną przez miasto jak to jest obecnie. Wiem na Rzecznej most jest potrzebny ale nie mieszajmy w to obwodnicy miasta bo wyjdzie z całego projektu parodia...

Pojawił się nowy wariant obwodnicy W5 na stronie GDDKiA https://www.gov.pl/web/gddkia-rzeszow/ak...-przemysla  wraz z raportem odnosnie akcji informacyjnej. Uważam go za najllepsze rozwiązanie, chociaż wydłużyłbym go do ronda na ulicy Słowackiego. Uwzględnia prośby wielu mieszkańców miasta i okolic odnośnie ominięcia terenów mieszkaniowych. Prezydent Przemyśla jest za tym aby obwodnica przebiegała częściowo w granicach miasta i żeby uwzględnić plany zagospodarowania przestrzennego https://przemysl.naszemiasto.pl/prezyden...c1-8562143 . Co sądzicie o tym rozwiązaniu?




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości