Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Mniejsze" inwestycje drogowe
Cytat:Trwa remont ulicy Siemiradzkiego

Licząca niespełna 400 metrów, ważna dla komunikacji w naszym mieście, ulica H. Siemiradzkiego jest poddawana gruntownemu remontowi. Inwestycja jest możliwa dzięki dofinansowaniu z rezerwy subwencji ogólnej, czyli mechanizmu wsparcia inwestycji realizowanych przez samorządy. Dofinansowanie wynosi 700 000 zł, a wartość całości prac to 1 985 946,33 zł.

Przebudowa ulicy Siemiradzkiego polega na:
  • rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni oraz ułożeniu nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni tj.: warstwy podbudowy oraz warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
  • odcinkowej rozbiórce istniejącej nawierzchni chodników oraz wykonaniu nowej z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z kruszyw łamanych wraz z częściową wymianą istniejących krawężników i obrzeży betonowych,
  • rozbiórce istniejącej nawierzchni zjazdów drogowych oraz wykonaniu nowej z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z kruszyw łamanych
  • uzupełnieniu oraz wymianie istniejących elementów odwodnienia ulicy,
  • regulacji pionowej istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej.
Przewidywany termin zakończenia prac to początek grudnia br.

[Obrazek: siemiradzkiego_1.jpeg]

[Obrazek: siemiradzkiego_2.jpeg]

Źródło: Urząd Miasta Przemyśla
Zakończył się remont fragmentu ulicy Dworskiego w Przemyślu, która jest fragmentem DK28:
Cytat:Zakończyła się przebudowa drogi krajowej nr 28 - ulica Aleksandra Dworskiego w Przemyślu.Całkowita wartość inwestycji wraz z nadzorem nad robotami budowlanymi wyniosła 3 995 321,58 zł. Inwestycja została dofinansowana ze środków rezerwy subwencji ogólnej w kwocie 2 000 000,00 zł, a wkład własny Gminy Miejskiej Przemyśl wyniósł 1 995 321,58 zł.

Realizacja inwestycji na długości 680 mb polegała na:
  • rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni oraz ułożeniu nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni tj.: warstwy podbudowy oraz warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
  • rozbiórce istniejącej nawierzchni ciągów pieszych oraz wykonaniu nowej z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z kruszyw łamanych wraz z wymianą istniejących krawężników i obrzeży betonowych,
  • rozbiórce istniejącej nawierzchni zjazdów drogowych oraz wykonaniu nowej z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z kruszyw łamanych,
  • uzupełnieniu oraz wymianie istniejących elementów odwodnienia ulicy,
  • regulacji pionowej istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej,
  • remoncie elementów sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Stanisława Konarskiego,
  • wykonaniu dwóch kompletnych przejść dla pieszych w tym jednego aktywnego oraz drugiego z oświetleniem asymetrycznym.
[Obrazek: dsc_4531_gk_dworskiego.jpeg]

[Obrazek: dsc_4532_gk_dworskiego.jpeg]

[Obrazek: dsc_4547_gk_dworskiego.jpeg]

[Obrazek: dsc_4538_gk_dworskiego.jpeg]

[Obrazek: dsc_4536_gk_dworskiego.jpeg]

[Obrazek: dsc_4526_gk_dworskiego.jpeg]

[Obrazek: dsc_4517_gk_dworskiego.jpeg]

Źródło: przemysl.pl
Jak widzę, niewiele z ambitnych zapowiedzi zostało zrealizowane.
A przypomnę, że miała być zmiana organizacji ruchu, jeden pas dla samochodów, pas do parkowania, ścieżka rowerowa, nowe nasdzenia drzew...
Taki progresywny pomysł prezydenta, pomysł, który służy jedynie do ogłaszania??Smile)
Skończyło się na wymianie nawierzchni, auta mogą gnać nawet szybciej niż kiedyś, a piesi i rowerzyści na pocieszenie dostaną "ładne" lampy..ehh




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości