22-03-2010, 23:15
Cytat z artykułu:
Remont dworca jest dużą szansą dla Przemyśla, aby uatrakcyjnić rejony miasta w jego sąsiedztwie. W związku z powyższym PKP powinno być zainteresowane współpracą z miastem, np w kwestii budowy ścieżki pieszo-rowerowej w okolicach dworca z wykorzystaniem terenów PKP, a później zagospodarowaniem bocznicy kolejowej przy ul. Mickiewicza.
Trasa ta mogłaby napędzić sporo klientów najemcom z dworca - budowa tej ścieżki powinna być więc także w interesie PKP.
Piszę o tym w artykule "Ścieżka pieszo-rowerowa z Zasania na Stare Miasto z kładką na Sanie"
Cytat:W związku z tym inwestor planuje wprowadzenie funkcji komercyjnych. Najważniejszy tutaj jest aspekt ekonomiczny, gdyż PKP w chwili obecnej nie utrzyma dworca.
Remont dworca jest dużą szansą dla Przemyśla, aby uatrakcyjnić rejony miasta w jego sąsiedztwie. W związku z powyższym PKP powinno być zainteresowane współpracą z miastem, np w kwestii budowy ścieżki pieszo-rowerowej w okolicach dworca z wykorzystaniem terenów PKP, a później zagospodarowaniem bocznicy kolejowej przy ul. Mickiewicza.
Trasa ta mogłaby napędzić sporo klientów najemcom z dworca - budowa tej ścieżki powinna być więc także w interesie PKP.
Piszę o tym w artykule "Ścieżka pieszo-rowerowa z Zasania na Stare Miasto z kładką na Sanie"