Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2009
Reputacja:
0
Witam, czy nie sądzicie by w końcu nasze władze miasta postanowili by na ATRAKCJĘ! i może by tak zbudowali tor kartingowy? nie dość że nie głupie to jeszcze przyciągnie bardzo dużo ludzi.
Pozdrawiam
Liczba postów: 856
Liczba wątków: 55
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
6
(19-08-2010, 16:50)Mateos44 napisał(a): Witam, czy nie sądzicie by w końcu nasze władze miasta postanowili by na ATRAKCJĘ! i może by tak zbudowali tor kartingowy? nie dość że nie głupie to jeszcze przyciągnie bardzo dużo ludzi.
Pozdrawiam
a dlaczego taką "atrakcję" ma budować miasto - to idealne pole do popisu dla prywatnych pieniędzy...
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2009
Reputacja:
0
21-08-2010, 15:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2010, 19:31 przez Mateos44.)
(20-08-2010, 8:05)Wujek Samo Zło napisał(a): (19-08-2010, 16:50)Mateos44 napisał(a): Witam, czy nie sądzicie by w końcu nasze władze miasta postanowili by na ATRAKCJĘ! i może by tak zbudowali tor kartingowy? nie dość że nie głupie to jeszcze przyciągnie bardzo dużo ludzi.
Pozdrawiam
a dlaczego taką "atrakcję" ma budować miasto - to idealne pole do popisu dla prywatnych pieniędzy...
Jeśli dla ciebie największą atrakcją to jest piwo, to naprawde gratuluję.
Liczba postów: 856
Liczba wątków: 55
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
6
23-08-2010, 8:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2010, 8:14 przez Wujek Samo Zło.)
(21-08-2010, 15:02)Mateos44 napisał(a): Jeśli dla ciebie największą atrakcją to jest piwo, to naprawde gratuluję.
Widać, że reprezentujesz swoją wypowiedzią poziom podstawówki (no może gimnazjum) - czy ja pisałem, że dla mnie rozrywką jest piwo??? Trzeba nauczyć się czytać ze zrozumieniem (to jest proste) - jak nie rozumiesz co czytasz, to nie pisz następnie bredni.
Czy miasto ma obowiązek finansować komercyjne obiekty? Odpowiedź prosta - NIE MA takiego obowiązku. Zresztą budowa miejska tego typu obiektów zazwyczaj kończy się corocznym dofinansowaniem z kasy miasta (patrz stok narciarski, hala, itd.), bo obiekt miejski z reguły jest deficytowy (nie trzeba się wysilać z przyciągnięciem użytkowników, znalezieniem nowych, zatrzymaniem starych - przecież zawsze na koniec roku radni dołożą brakującą kasę). Rozejrzyj się po innych miastach i sprawdź kto wybudował / kto zarządza tego typu obiektami.
Nie jestem przeciwny budowie toru, tylko niech to sfinansuje prywatny inwestor.
Liczba postów: 91
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
0
(23-08-2010, 8:12)Wujek Samo Zło napisał(a): (patrz stok narciarski, hala, itd.)
Patrz, stok narciarski z roku na rok zarabia coraz więcej pieniędzy. Gdyby tak nie było, nie budowali by dodatkowej trasy.
Patrz, w hali sportowej teraz 1 liga ręcznej co daje większe przychody... dodaj do tego, że hala została rozbudowana o siłownię i salę do sztuk walki więc będzie z niej korzystać coraz więcej osób.
Liczba postów: 856
Liczba wątków: 55
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
6
23-08-2010, 15:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2010, 15:57 przez Wujek Samo Zło.)
(23-08-2010, 14:05)Ruzyk napisał(a): Patrz, stok narciarski z roku na rok zarabia coraz więcej pieniędzy. Gdyby tak nie było, nie budowali by dodatkowej trasy.
Patrz, w hali sportowej teraz 1 liga ręcznej co daje większe przychody... dodaj do tego, że hala została rozbudowana o siłownię i salę do sztuk walki więc będzie z niej korzystać coraz więcej osób.
Ale zarobek stoku to efekt większej ilości korzystających czy może zimy z prawdziwego zdarzenia i podwyżek cen biletów/karnetów... A co, jak przyjdzie kolejna "słaba" zima (a były już takie)? I tu trzeba rozwinąć ofertę (nie tylko 3 trasa, dyskusja jest w innym wątku).
Co do przychodów z meczów Czuwaju, to raczej ich nie ma, posir jako sponsor (nie wiem czy tak jest, wnioskuję to z nazwy zespołu) użycza hali za free. Dla wyjaśnienia nie mam nic przeciwko temu (to tak, żeby zaraz nie zaczęły się przepychanki klubowe).
Stan hali przed remontem to był trzeci świat... i wymagała natychmiastowego remontu. Oczywiście cieszy remont/rozbudowa, ale chciałbym zobaczyć na koniec roku wynik finansowy posir'u (zarządzanie halą / zarządzanie stokiem) - wtedy zobaczymy czy trzeba dopłacać, czy obiekty te się utrzymują (zarabiają na siebie i na przyszłe inwestycje/remonty).
Ale to w sumie nie wątek o tym, tylko o potencjalnym torze kartingowym - więc jeszcze raz - jak znajdzie się inwestor, to jak najbardziej tak.
Liczba postów: 91
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
0
24-08-2010, 1:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2010, 1:29 przez Ruzyk.)
oj Wujku, widać że mało wiesz, i gadasz jak stare dziadki siedzące nad sanem
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
0
Od lat stoją nieużywane garaże po Wojewódzkiej Kolumnie Transportu Sanitarnego, które niewielkim nakładem można przekształcić w całoroczny tor a w lecie można go jeszcze powiększyć o zewnętrzne drogi. Garaż jest dwupoziomowy, więc można go podzielić w zależności od zaawansowania uczestników.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
0
(23-08-2010, 15:55)Wujek Samo Zło napisał(a): (23-08-2010, 14:05)Ruzyk napisał(a): Patrz, stok narciarski z roku na rok zarabia coraz więcej pieniędzy. Gdyby tak nie było, nie budowali by dodatkowej trasy.
Patrz, w hali sportowej teraz 1 liga ręcznej co daje większe przychody... dodaj do tego, że hala została rozbudowana o siłownię i salę do sztuk walki więc będzie z niej korzystać coraz więcej osób.
Ale zarobek stoku to efekt większej ilości korzystających czy może zimy z prawdziwego zdarzenia i podwyżek cen biletów/karnetów... A co, jak przyjdzie kolejna "słaba" zima (a były już takie)? I tu trzeba rozwinąć ofertę (nie tylko 3 trasa, dyskusja jest w innym wątku).
Co do przychodów z meczów Czuwaju, to raczej ich nie ma, posir jako sponsor (nie wiem czy tak jest, wnioskuję to z nazwy zespołu) użycza hali za free. Dla wyjaśnienia nie mam nic przeciwko temu (to tak, żeby zaraz nie zaczęły się przepychanki klubowe).
Stan hali przed remontem to był trzeci świat... i wymagała natychmiastowego remontu. Oczywiście cieszy remont/rozbudowa, ale chciałbym zobaczyć na koniec roku wynik finansowy posir'u (zarządzanie halą / zarządzanie stokiem) - wtedy zobaczymy czy trzeba dopłacać, czy obiekty te się utrzymują (zarabiają na siebie i na przyszłe inwestycje/remonty).
Ale to w sumie nie wątek o tym, tylko o potencjalnym torze kartingowym - więc jeszcze raz - jak znajdzie się inwestor, to jak najbardziej tak.
Miasto ma finansować inwestycje mające na celu jego rozwój a więc takie, które dla prywatnego inwestora są nieopłacalne, bo zysk może i byłby, ale w dalekiej przyszłości miasto chcące być miastem turystycznym musi, więc inwestować w drogi, wyciągi narciarskie, Aquaparki, tory kartingowe, zalewy itd., do których miasto będzie dokładało z rosnących podatków od restauracji, kawiarni, hoteli, sklepów itd. Miasto musi też pokazać, co w samym mieście a także w okolicy jest atrakcją turystyczną. Prywatny inwestor wybuduje w Przemyślu hotel czy restaurację, jeżeli będzie widział, że do Przemyśla przyjeżdżają turyści potrzebujących usług, za które zapłacą. Także dobre pomysły, jakie są w powiecie muszą bazować na turyście, który przyjedzie do Przemyśla, bo nikt nie przyjedzie do Kuńkowiec choćby tam wybudowano Babilon jak nie będzie miał bazy w mieście no i inne atrakcje. Miasto musi dopłacać do imprez, które można organizować na bazie tego, co jest atrakcyjne w mieście i ręczę, że każda niby stracona złotówka zwróci się miastu z procentem. Niestety szczególnie radni Miasta muszą zmienić mentalność, bo kapitalizm to nie odwrotność PRL tylko włączenie do rozwoju indywidualnych pomysłów i pieniędzy. Można też Radnych zmienić w najbliższych wyborach choćby na Asteriksa, który na pewno wniesie więcej pomysłów może czasami pobudzających do myślenia pozostałych Radnych.
Liczba postów: 624
Liczba wątków: 35
Dołączył: Nov 2009
Reputacja:
0
(28-08-2010, 15:49)BWM9 napisał(a): Od lat stoją nieużywane garaże po Wojewódzkiej Kolumnie Transportu Sanitarnego, które niewielkim nakładem można przekształcić w całoroczny tor a w lecie można go jeszcze powiększyć o zewnętrzne drogi. Garaż jest dwupoziomowy, więc można go podzielić w zależności od zaawansowania uczestników. Pomysł na lokalizację świetny i ta możliwość całorocznego wykorzystania.
Chyba okoliczni mieszkańcy nie narzekaliby na hałas, zwłaszcza jeżeli jazda miałaby odbywać się wewnątrz.
|